RESMİ E-POSTALAR
1-)Zorlayıcı Olmayın.e-posta geldiği zaman ekranda uyarı işareti çıktığı için mektup ve telefondan daha çok dikkat dağıtırlar.Bu yolla iletişime geçmeden önce karşı tarafın müsait olup olmadığını sorun.
2-)E-postanızın düzenini doğru yapın.İş mektubu yazacağınız zaman geleneksel fontlu harfler kullanın.
3-)Argo ve Smiley benzeri ifadeler kullanmayın.yada kısaltmalardan oluşan harflerden uzak durun.Kullanıcı isminiz fazla şirinse değiştirin.Kimse
delidolu15@blablabla.com adresli birini işe almaz.
4-) Bütün Adresleri kaydetmeyin.Eğer genel bir e-posta gönderecekseniz adreslerinize kimi kaydettiğinize dikkat edin.E-postayı gönderdiğiniz kişi minik kedinizin fotoğrafını merak etmiyor olabilir.:p
GENEL E-POSTALAR
1-)Ne göndereceğinizi bilin.Devasa Büyüklükte dosyalar göndermeyin.Ve Lütfen Zincir e-postalardan uzak durun.
2-)Grup E-postalarınızı dikkatli seçin.Alıcılarınızı o konuyla ilgilenecek kişilere göre seçin.Sadece İletişimde olmak için genel e-postalar göndermeyin.İnsanlar Sadece Kendi yaptıklarınızı önemsediğinizi düşünebilirler.
3-)Yaptığınız Esprilere Dikkat Edin.E-postalar yaptığınız Msn nin aksine şakaları anında açıklamak için uygun ortamlar değildir.
4-)BBC kullanın.Grup e-postalarını kendinize gönderin ve geri kalan herkese bbc yoluyla iletin.Bu sayede arkadaşlarınız tanımadıkları kişilerin e-posta adreslerini görmek zorunda kalmazlar.
alıntıdır.